Hello!

Hi,just wanted to do a quick introduction. I decided to start this blog to share my passion with you guys and hopefully you'll like it :) Fashion is my love and I want this to be an inspiring and fun blog! I'm just a normal student,not going to fashion shows and not wearing gucci, I believe real fashion is all about having fun and expressing yourself with it.
Hope you'll like my work, I'll update soon!
Bye!
Live,love,laugh.


Ciao,faccio solo una piccola introduzione. Ho deciso di cominciare questo blog per condividere la mia passione con voi e spero vi piacerĂ  :) Amo la moda e voglio fare di questo un blog divertente che ispiri chi lo legga! Io sono solo una normale studentessa,non vado a sfilate di moda e non mi vesto di marca, credo che la vera moda stia nel divertirsi ed esprimersi con essa.
Spero che vi piaccia il mio lavoro,aggiornerò presto!
Bye!
Live,love,laugh. 

This entry was posted on domenica 22 aprile 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply